tirsdag 2. september 2014

#L I K E B R A B R U K T


Tid for utfordring igjen!

September-utfordringen hos NIB er #likebrabrukt 
og handler om gjennbruk. Jeg er veldig glad i både finn.no, loppis 
og bruktbutikker, så denne utfordringen passet meg fint.

 På biblioteket har vi en salig blanding av nytt og brukt. Teak-skapet fant 
jeg på finn.no i sommer og jeg er utrolig fornøyd med både hvordan det ser ut, 
og hvor mye det faktisk rommer. Her er det plass til alt mulig dill og dall 
- og vin! Det er nemlig barskap i midten!

Det lille teak-bordet og globusen er også bruktfunn, bordet fra 
butikken 13 i Tønsberg og globusen fra en lokal bruktbutikk.


Og teppet, det lå igjen fra forrige eier av huset, 
så det er jo faktisk brukt det også!





Hvis du har lyst til å se flere saker som er like bra brukt
som nytt så ta en titt H E R

4 kommentarer:

  1. Kjempelekkert bidrag! :) SIer det igjen, den globusen er virkelig vakker! :)
    Og den teak skjenken er råkul. En slik har jeg ønsket meg lenge, men har ingen plass å sette den... tihi
    Lykke til i utfordringen!
    fin dag til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. D i g g e r biblioteket ditt og det fine skapet , globusen og hele greia liksom ;))

    SvarSlett
  3. For en HERLIG HERLIG stilmix! I dette biblioteket kunne jeg slengt meg ned og blitt sittende i timesvis! :-) Lykke til i utfordringen. Klem fra Beate i Skien

    SvarSlett