mandag 15. oktober 2012

Soverom og DIY!



 Det er vel ingen hemmelighet at jeg er glad i neonfarger.
 Som jeg nevnte i forrige innlegg har jeg startet en liten makeover av soverommet vårt. Vi malte veggene i fjor så de forblir som de er, veldig fornøyd med fargen. 

Det har kommet til et par nye bilder over senga, en liten DIY som jeg holdt på med i helgen. Jeg har rett og slett kledd inn lerret med gavepapir. Gavepapiret har fått noen strøk neonmaling for å bryte litt i det sorte og hvite mønstret.

Den ene lysegrå puta har også fått en liten oppfriskning med litt neonrosa tråd.

For et par dager siden kom jeg over en liten butikk i København som selger de mest fantastiske sengetepper, pledd, filleryer og puter. Jeg skal en liten tur til København i begynnelsen av november og jeg skal definitivt prøve å ta en tur innom. Jeg har fullstendig forelsket meg i sengeteppene og får hjertebank bare jeg tenker på det! 

Fin ukesstart til deg!



25 kommentarer:

  1. Mange fine ideer om dagen her inne! Blir kjempe inspirert. Takk! :-)

    SvarSlett
  2. Masse fine detaljer :) Flotte fat du har laget i innlegget under :)
    God uke!
    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Skikkelig tøft med neon. Jeg hadde aldri kommet på det selv :)

    Ha en fin uke.
    Klem Tessa

    SvarSlett
  4. Oi så lurt & kult! Har det samme papiret selv;) Takk for tips! Så bra du ble følger hos meg slik at jeg fant deg. Liker bloggen din, og superkule de malte tallerknene i forrige innlegg. Her skal jeg titte mer en annen dag.

    God kveld/natt til deg!

    -malla-

    SvarSlett
  5. Så mange kjekke prosjekter du har hatt i det siste! Det med filleryen må jeg nok prøve selv;)
    Las ikke før nå at jeg burde ha meldt meg på til å være med på Matsalen i morgen, er ikke med i den facebooksiden til Rogalandsbloggerne (fiiner den ikke?).. Men gleder meg iallefall til Kull senere på dagen!
    :)

    SvarSlett
  6. Hei,
    Hvilken butikk i København er det? Skal dit i slutten av mnd og det er alltid kjekt med tips :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann,

      Hvis du følger med på bloggen så kommer det et eget innlegg på butikken en av de nærmeste dagene :)

      Slett
  7. Du er bare helt rå på DIY! Imponert!

    :D

    Klem fra nord*

    SvarSlett
  8. Så stilig! Ble kjempefint.
    klem Hege x

    SvarSlett
  9. I just wish to give you an enormous thumbs up for the best information you’ve right here on this post and thanks for your efforts. Visit for
    Web Designing Company in Delhi

    SvarSlett
  10. Amazing blog. I’m really impressed with your post. Visit for
    Cheap Offshore VPS

    SvarSlett
  11. Very Helpful Information,I like it Very Much.Thanks for this post
    garmin support number

    SvarSlett
  12. The article is very interesting. And I also want to share articles about health, I'm sure this will be useful. Read and share it. Thank you very much :)

    Obat Sakit Pinggang di Apotik

    Cara Penyembuhan Hepatitis B Akut
    Manfaat Daun Sirih untuk Keputihan Abnormal

    SvarSlett

  13. Looking for acting jobs, auditions and casting calls for Bollywood, movies, TV serials, ad films, reality shows, short films and more. Apply here now! - Sur sangram

    SvarSlett