lørdag 4. august 2012

Den store DIY helgen!



Jeg har hatt litt blogg-tørke i sommer, men nå bobler jeg 
over av kreativitet og små prosjekter popper stadig opp.

Et av de var denne døra, den har blitt litt sprekere ved 
hjelp av Washi tape - i neonfarge selvfølgelig ;) 
Håndtaket fikk en omgang med hvit spraymaling
at jeg ikke har tenkt på det før!


Vi er barnevakt for naboens pus denne uka, og han nektet å flytte seg da 
jeg skulle ta bilder - linsepus!(veldig søt da ;)


Jeg jobber med en bildevegg i trappa, fire nye bilder sto 
klare i går, men det kommer i et annet innlegg.

Har du noen kreative prosjekter på gang?


6 kommentarer:

  1. Det er godt ud. Super god effekt!

    SvarSlett
  2. Så kult det ble :) Digget det spreke innslaget med neon - LOVE!

    Deilig lørdag til deg kjære, her har mannen stikke av på guttekveld, mens jeg og Nala nyter leiligheten i fred og ro *deilig*
    Smil og klem

    SvarSlett
  3. Kjempekult!! Neonlove:-)

    Ha en flott kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Digger ;)
    Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde noen andre dører hi, hi.
    Må vel svinse rundt å se om det er noe annet jeg kan gå berserk på!
    Gleder meg til å se bildeveggen...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Superkult. Og så lett å bare fjerne igjen hvis man går lei :)Er i neon-modus selv om dagen, men får meg ikke helt til å gjøre noe spenstig. Vi får se...

    God kveld videre til deg!

    -Vigdis-

    SvarSlett